Followers

Berkata dengan Bulan

Pada suatu malam seorang lelaki yang sedang merndui kekasih nya duduk di atas bumbung rumah nya untuk menikmati malam yang indah. Dia terpandang bulan dan berkata:


 "Saya tahu awak berada di suatu tempat di sana. Disuatu tempat yang  jauh. Saya mahu anda kembali. Semua jiran- jiran saya fikir saya gila tetapi mereka tidak faham yang saya hanya ada awak. dan pada waktu malam apabila bintang-bintang menerangi  bilik saya. Saya duduk sendirian dan bercakap dengan bulanmencuba untuk bersama awak
Dalam harapan anda berada  seberang sana bercakap dengan saya juga. Adakah saya si bodoh yang duduk bersendirian bercakap dengan bulan



Saya berasa seperti saya terkenal dan menjadi perbualan orang ramai. Mereka mengatakan saya telah menjadi gila
Yasaya telah menjadi gila. Tetapi mereka tidak tahu apa saya tahu apabila matahari turun ada seseorang berkata balik dengan saya. Ya, ada seseorang berkata balik dan pada waktu malam apabila bintang-bintang
Menerangi  bilik saya dan saya duduk sendiri bercakap dengan bulanmencuba untuk bersama awak
Dalam harapan awak pada seberang sana  bercakap dengan saya juga. Adakah saya si bodoh yang duduk bersendirian bercakap dengan bulan

Adakah awak pernah mendengar saya memanggil nama mu?

Kerana setiap malam saya bercakap dengan bulan, mencuba untuk bersama awak. Dalam harapan awak pada seberang  sana  bercakap dengan saya juga. Oh, adakah saya si bodoh yang duduk bersendirian bercakap dengan 
bulan."

Saya tahu awak berada di suatu tempat diluar sana
Disuatu tempat yang jauh dan berharap kekasih nya mendengar  kata-katanya.

2 comments:

cik kiwi's said...

hahaha..alolo..suwitnyeee..kecek ngn bulan dia...

Aqil Sulong said...

guano, nak kecek gan sape lgy ,hehe

Recent Comments

Recent Posts

Search