Followers

Surat terakhir untuk mu

http://aqilsulong.blogspot.com/


Sungguh perit percintaan ini . Aku hanya mampu berdoa kepada Allah S.W.T agar aku masih berdaya untuk mencintai dia sehingga aku mati. Cintaku satu hanya untuk mu sahaja sayang dan tiada lagi untuk orang lain selain mu. Aku ingin membuat kau bahagia dengan aku hanya aku mahu kau setia dengan aku sepanjang hidup ini. Ku ingin kau yang menjadi CINTA TERAKHIR bagi aku. Aku mencintai kau sehingga aku mati dan hanya maut boleh memisahkankan kita sahaja. Segala apa yang aku lakukan hanya untuk mu SAYANG , ku tak mahu kau tahu perasaan ku dan ku ta mahu kau tahu tentang perasaan ku hanya ku mahu adalah kau BAHAGIA disamping ku menemani aku dalam keadaan aku senang dan susah. Aku berjanji akan menjagamu dalam semua keadaan sakit dan sihat. Jika aku terlena bangun kan aku dari tidur panjang ku dan sedar kan aku tentang mu. Walaupun aku sudah tiada aku hanya mampu berdoa agar kau sentiasa bahagia.

Ini lah luahan hati terakhir seorang lelaki kepada kekasih nya yang di tulis didalam surat dan meminta kawan nya untuk menyampaikan kepada kekasihnya.

http://aqilsulong.blogspot.com/

No comments:

Recent Comments

Recent Posts

Search